Sokat javult a Liszt Ferenc repülőtér megítélése

2019. 10. 21. 7:45
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A nyári csúcsszezonban nemcsak az utasok száma döntött rekordot, a turisták elégedettsége is nagymértékben javult a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren. Az utazók különösen jónak értékelték a gyorsabb utasfelvételt és a biztonsági ellenőrzésnél a nemzetközi viszonylatban is rövidnek számító tízperces átlagos várakozási időt – közölte a Budapest Airport.

A világszerte több mint hétszáz repülőtéren egységes módszertannal végzett kutatás eredménye éves összevetésben jelentős fejlődést mutat az utaselégedettség tekintetében, amelyet hét különböző szempont alapján értékeltek ki.

Ebből kiderül: a fővárosi légikikötő közelmúltban elvégzett fejlesztései láthatóan javítottak a szolgáltatások minőségén. A check-in folyamatának gördülékenységét elősegítő fejlesztések között a korai utasfelvétel és az önkiszolgáló poggyászfeladás bevezetése javította a közérzetet, míg a biztonsági ellenőrzésnél jelentős kapacitásbővítés és egy sor, az utasok számára látható és nem látható fejlesztés segíti a folyamatot. Immár kevesebb időt töltenek az utasok az útlevél-ellenőrzésnél is, a mosdók és a terminál tisztaságát pedig kiugróan jobbra értékelték az idén, mint a múlt év azonos időszakában. Fontos visszajelzés az is, hogy az utasok továbbra is a parkolási lehetőségeket tartják a leginkább fejlesztendő területnek – jelezte az üzemeltető.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.