Azért persze nem ették ennyire forrón a kását, vagyis Módos Péter is közel engedett magához bizonyos művészeket. Ide tartozik, hogy elmondása szerint Frenreisz Károllyal és Zalatnay Saroltával, amikor egy párt alkottak, sokszor találkoztak egymás lakásán családilag is, és Zalatnay Cini előzetesen még az esküvői ruháját is megmutatta neki (az más kérdés, hogy magáról a tervezett ceremóniáról nem tudott semmit az akkor a Metróban játszó Frenreisz). Módos Péter még a Ciniéknél álló bordó versenyzongorát is emlegeti a kötetben, mint amit valószínűleg nyugati speciális festékkel vontak be, azért keltette azt a hatást, mintha bársonnyal vonták volna be. Zalatnayról egyébként is sztorizik a könyvben, egy helyütt például elmeséli, hogy amikor az énekesnő első tévéshow-ját készítették a Széchenyi-hegyen Mezítláb a főúton címmel, a közvetítőkocsiban egy malőr folytán kihallatszottak a rendező Szitányi András utasításai, aki nyomdafestéket nem tűrő módon beszélt az énekesnőről. Az eset szépséghibája azon túlmenően, hogy ezt persze Zalatnay is meghallotta, az volt, hogy rengeteg rajongó jelenlétében vették fel a műsort, így ők is első kézből értesülhettek arról, hogyan pocskondiázta a produkció vezetője a művésznőt. Természetesen Zalatnay azonnal mellre szívta a megjegyzést, leállt a felvétel, és Módosnak kellett végül visszakönyörögnie, mintegy megértetve vele, hogy azért az senkinek nem lenne jó, ha ez a tévéshow nem készülne el.