A dokumentumban többek között az szerepel, hogy legalább másfél milliárd forint kárt okozott a közlekedési társaságnak a Hagyó Miklós volt szocialista főpolgármester-helyettes vezette bűnszervezet, amelynek létrehozója olyan kifizetőhelynek tekintette a fővárosi tulajdonú céget, amely személyes kiadásai mellett azon politikai költségeit is állta, amelyeket a parlamenti vagy önkormányzati költségvetésből nem állt volna módjában finanszírozni.
A vádiratban a Központi Nyomozó Főügyészség folytatólagosan, bűnszervezetben elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés, hivatali visszaélés és hivatalos személyként elkövetett zsarolás miatt indítványozta Hagyó Miklós bűnösségének megállapítását. A főügyészség Hagyó Miklós mellett tizenhárom vádlottal szemben letöltendő, két terhelt esetében pedig felfüggesztett szabadságvesztést tart indokoltnak, és hat meggyanúsított személy ügyében megszüntette az eljárást.
A dokumentum szerint a károkozásban 1,38 milliárd forinttal Antal Attila járt az élen, egykori helyettese, Balogh Zsolt a második 926 millió forinttal. Őt követi Demszky Gábor egykori SZDSZ-es főpolgármester bizalmasa, Mesterházy Ernő 751 millió forinttal, majd Hagyó, akinek terhére 168 millió forintos károkozást rótt az ügyészség.
A Magyar Nemzet információi szerint a Kecskeméti Törvényszék Hadnagy Ibolya vezette tanácsa legkorábban május végére tűzi ki a per első tárgyalási napját.