Schmitt Pál: A „termékelhelyezéses” módszerrel a szerkesztett műsoron belül, annak részeként jelennek meg a reklámozni szándékozott termékek, például oly módon, hogy kedvenc műsorvezetőm valamilyen üdítőt fogyaszt, vagy egy adott márkájú ruhát visel. Ezt – szemben a reklámblokkos megoldással – a néző nem kerülheti el, rákényszerítik, hogy megnézze, és tudat alatt azonosítsa a terméket az általa kedvelt személlyel. Egyébként a szóban forgó módszert a filmgyártásban már régóta alkalmazzák. A televízió hatása a társadalomra sokkal nagyobb, mint a mozié, éppen ezért szigorúbban kell szabályozni a kérdést. A nemkívánatos hatások, elsősorban a gyermekek befolyásolása több módon csökkenthető, nevezetesen általánossá kellene tenni a médiaoktatást, hogy a fiatalok meg tudják különböztetni a reklámot a tartalomtól, és ne higgyék azt, hogy ha kedvenc sztárjuk bizonyos üdítőt fogyaszt, akkor az a legjobb.
(Magyar Nemzet, 2006. május 31.)

A szívműtét után végre hazamehetne Gyuszika, de ehhez még segítségre van szükség