Tanács István: A Démász Rt. a költséghatékonyságra hivatkozva zárta be ügyfélszolgálatait. Néhol – például Mórahalmon vagy Hódmezővásárhelyen – egy évig engedélyezte az önkormányzat helyiségében egy-egy ügyintéző munkáját. Ennyi idő szerintük elegendő, hogy mindenki megtanulja a modern, callcenteres ügyintézést. Egy-egy kisvárosi ügyfélszolgálati iroda éves fenntartása néhány millió forintba kerülne. A Démász Rt. az interneten közzétett adatok szerint az elmúlt évben 5 milliárd 349 millió forint nyereséget ért el, idén az első negyedévben pedig egymilliárd 258 millió forintot. Ezek az összegek csökkennének néhány millióval, ha újra kinyitnák az érintett kisvárosokban bezárt ügyfélszolgálatokat.
(Népszabadság, 2006. május 29.)
Hidvéghi Balázs: Magyarország megvédte érdekeit az uniós csúcson















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!