Nincs érdemi válasz arra, hogy a kormányzati körökben számos alkalommal közbeszerzés nélkül munkákat elnyerő IFUA Horváth and Partners Kft.-t miért épp csak egy hajszállal a közbeszerzési értékhatár alatti összegért bízta meg az Autóbusz Rekonstrukciós Programiroda, amelynek megrendelése többek között az autóbuszgyártók együttműködésével kapcsolatos tanácsadásra vonatkozik. A Magyar Autóbuszgyártó Klaszter tegnapi megalakulásakor Fórián István, a programért felelős miniszterelnöki megbízott lapunk kérdésére elismerte: az IFUA 7,95 millió forintos megbízási díja valóban a közbeszerzési kötelezettség nyolcmilliós értékhatára alatt van, ám mint mondta, a közbeszerzést valószínűleg az idő szűke miatt nem folytathatták le. Hozzátette, a tanácsadó vállalatot nem ismerte korábban, a céget mások ajánlották figyelmébe, az IFUA munkájával azonban semmi probléma nem volt. Arra a kérdésünkre, hogy miért nem lehetett összevonni a megrendelést egy hasonló tárgyú másik megbízásukkal, amelynek alanya szintén ez a tanácsadó cég volt, Fórián aláhúzta: a két szerződés tárgya csak részben fedi egymást. Lapunk március 22-e óta kéri a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztériumot (NFGM), hogy hozza nyilvánosságra a közpénzen megíratott IFUA-tanulmányt, erre azonban a mai napig nem került sor. Fórián szerint ennek az az oka, hogy egy kormány-előterjesztéshez használták fel az ominózus dokumentumot, de ígérte: lapunk később megismerheti a tanácsokat. Az NFGM alá tartozó Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél az IFUA közel húsz alkalommal nyert el megbízásokat a közbeszerzési eljárás lefolytatása nélkül.
Így néz ki, ha Magyar Péter úgy gondolja, bármilyen nőt megkaphat