A kormány célja a turizmus fejlesztése és az ágazat erősítése

A kormány a Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártya bevezetésével a belföldi turizmus növekedését, az ágazat erősítését kívánja elérni – hangsúlyozta Nemes Andrea, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) turisztikai főosztályvezetője szerdán a Turizmus és Profit 2011 szakmai konferencián Budapesten.

MNO
2011. 05. 18. 9:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A főosztályvezető emlékeztetett arra, hogy a turizmusfejlesztés keretét az Új Széchenyi-terv (ÚSZT) tartalmazza, amelyben az egészségipart, és ezen belül az egészségturizmust kitörési területként határozzák meg. Nemes Andrea kifejtette, hogy a SZÉP Kártyát még az idén bevezetik a magyar piacra. A kártyakibocsátókkal szemben elvárás, hogy olyan, országos lefedettséggel rendelkező gazdasági társaságok legyenek, amelyek már rendelkeznek tapasztalatokkal.

A SZÉP Kártya kibocsátójának a tevékenység megkezdését a Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatalnál kell bejelentenie – mondta a főosztályvezető. Kitért arra is, hogy a SZÉP Kártya a munkáltató által adható cafeteriaelemek között is a legkedvezőbb, évente 300 ezer forint határig kedvezményes adózással lehet igénybe venni.

A főosztályvezető kiemelte, már megjelent a SZÉP Kártya kibocsátását szabályozó kormányrendelet. Nemes Andrea hangsúlyozta, hogy a kártyával a szálláshelyhez kapcsolódó, a belföldi turizmust serkentő, az egészség megtartását segítő szolgáltatásokat lehet igénybe venni. A konferencián a főosztályvezető beszélt arról is, hogy a tárcánál létrejött egy monitoringbizottság, amely figyelemmel kíséri a SZÉP Kártya helyzetét.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.