Csak akkor indulunk a boltba, ha már üres a hűtő

A magyarok akkor indulnak vásárolni, ha otthon valami éppen elfogyott, míg a legtöbb európai országban a fogyasztók legnagyobb része tervezetten megy boltba, hogy feltöltse otthoni készleteit – közölte felmérése eredményét a The Nielsen Company globális információs és médiavállalat szerdán az MTI-vel.

MNO
2011. 08. 03. 14:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az 55 országra kiterjedő felmérés azzal magyarázza a magyarországi eltérést, hogy a boltok – főleg a városokban – késő este és hétvégén is nyitva vannak. A korlátozott nyitva tartás viszont tervszerűvé teszi a bevásárlást, különösen a britek, finnek, észtek, írek és lengyelek szerzik be az élelmiszert így. Az európai megkérdezettek betérnek még a boltba azért is, hogy beszerezzék egy lánc szórólapjában látott akciós termékeket, továbbá megvegyék azt, ami az aznapi étkezéshez szükséges. A felmérés során a Nielsen világszerte 55 országban – köztük 28 európaiban – több mint 28 ezer internethasználót kérdezett meg.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.