Az 55 országra kiterjedő felmérés azzal magyarázza a magyarországi eltérést, hogy a boltok – főleg a városokban – késő este és hétvégén is nyitva vannak. A korlátozott nyitva tartás viszont tervszerűvé teszi a bevásárlást, különösen a britek, finnek, észtek, írek és lengyelek szerzik be az élelmiszert így. Az európai megkérdezettek betérnek még a boltba azért is, hogy beszerezzék egy lánc szórólapjában látott akciós termékeket, továbbá megvegyék azt, ami az aznapi étkezéshez szükséges. A felmérés során a Nielsen világszerte 55 országban – köztük 28 európaiban – több mint 28 ezer internethasználót kérdezett meg.
(MTI)
Ahol a falusi futballvalóság és a fotóművészet összeér















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!