Juhász Gábor arra a felvetésre, hogy 2001 óta – amikor megemelték a lakott területen kívül engedélyezett legnagyobb sebességeket – évente 150-200 emberrel több hal meg közlekedési balesetben lakott területen kívül, emlékeztetett rá: a közelmúltban volt egy civil kezdeményezés, hogy töröljék el az autópályákon a sebességkorlátozásokat.
A sebességszabályok megváltoztatása nem hoz romlást a közlekedésbiztonságban – jelentette ki, hozzátéve: sőt, a tapasztalatok szerint a sebességkorlátozások ellenőrzése és súlyos szankcionálása még javít is rajta. Emlékeztetett rá: a több, közlekedésbiztonságot érintő jogszabály-változás ez évi életbe lépése óta 221-gyel kevesebben haltak meg a közutakon, mint tavaly a hasonló időszakban. „Abban én ma nem látok előrelépési lehetőséget, hogy önmagában a sebességet csökkentsük” – mondta, megjegyezve: Budapesten nem is érdemes ilyenen gondolkodni, mert „önmagában a haladás is szép sikernek számít”.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.