Már 250 poggyász került elő a Mávdirekt segítségével

Az idén már 250 elvesztett poggyászt szolgáltatott vissza tulajdonosának a MÁV a Mávdirekt vonalra érkezett telefonhívások nyomán.

MNO
2014. 09. 26. 10:57
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A többi között elkallódott útlevelet, hegedűt, íjfelszerelést, lélegeztető készüléket és húszkötetes Révai lexikonsorozatot is találtak, de az utasok kerestek már kerekesszéket, sőt elhagyott hozzátartozót is – közölte a MÁV-START.

A tájékoztatás szerint jellemzően a Mávdirektet hívják az utasok, ha elhagyott poggyászuk után érdeklődnek. Ez azért is előnyös, mert a központ munkatársai nemcsak a vonaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgálókat, hanem a vasútállomásokon dolgozókat is elérik. Minél előbb telefonál az utas, annál nagyobb eséllyel kerül vissza hozzá az elveszített poggyász. Ugyanakkor 2012 óta központosított nyilvántartást vezet a talált tárgyakról a MÁV-START, amelyhez valamennyi ügyfélszolgálati munkatárs hozzáfér.

Érdekességként említették: olykor nem elveszett tárgy, hanem egy hozzátartozó vagy ismerős megkereséséhez kérik a Mávdirekt segítségét. Ilyenkor az állomás hangosító berendezését is használják a vasúttársaság dolgozói. Volt arra is példa, hogy a vonaton utazó gyermekét nem érte el egy édesanya, aki jelezte ezt a Mávdirekt vonalon, a kalauz pedig a személyleírás alapján meg is találta a gyermeket – közölte a MÁV-START.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.