Dízelbotrányba keveredhet a magyarországi Suzuki is
A FIAT által gyártott gázolajos motorok kibocsátása nem felel meg a szabályoknak.
A FIAT által gyártott gázolajos motorok kibocsátása nem felel meg a szabályoknak.
A világ negyedik legnagyobb autógyártójánál is vizsgálatot indított a frankfurti ügyészség.
Lehetővé válik a közúti járművek valamennyi típusának kibocsátására és energiahatékonyságára vonatkozó vizsgálat.
Büntetést fizet az Egyesült Államoknak, kártérítést a vásárlóknak, de nem bélyegzik meg csalóként a gyártót a manipulálásárt.
A nyáron rajtaütöttek a nyomozók a Fiat és az Iveco német, olasz és svájci irodáin, hamarosan bíróság elé állítják a felelősöket.
Az Audi és a Volkswagen (VW) után egy újabb német márka, az Opel munkatársai kénytelenek felelni a német bíróság kérdéseire a dízelbotrány következményeként. A hatóságok százezer dízelgépkocsi vezérlőszoftverének módosítását kérték a gyártótól.
Bíróság előtt kell felelnie a tetteiért az Audi egykor sikeres és nagy hatalmú vezetőjének.
Hivatalossá vált az autógyártó és az amerikai hatóságok közötti megállapodás.
Ma már ott tartunk, hogy a teljes európai autógyártás lassult, a dízelmotorokat egyre nehezebb személygépkocsiban eladni, mert maga a dízeltechnológia lett gyanús.
Akár hétszázezer járművet hívathat vissza a német szövetségi gépjármű-felügyelet a Daimlerrel. A gyanú szerint a cég egy szoftverrel gátolta, hogy a motor a mérés alatt elérje az üzemi hőmérsékletet.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Pásztorként méltatta a Szentatyát a magyar miniszterelnök.
Szent II. János Pál pápa 1996-os Universi Dominici gregis apostoli rendelkezése szabályozta a Sede Vacantét, azaz a Szent Péter trónjának megüresedési menetét.
Eldad Beck izraeli–osztrák újságíró egy Európába beszivárgó, importált erőszakos ideológiára figyelmeztet.
Óriási a baj Fonyódnál.
Tűzszünetről tárgyalnak majd Londonban.
A vasúttársaság alkalmazottait tavaly 6 százalékkal több támadás érte, mint egy évvel korábban.
Pintér Attila vállalta a felelősséget a Vasas vereségéért.
Nem, nem a háború. Nem hittem a szememnek, amikor a megszállt, az orosz agresszor által kivéreztetett ország legsúlyosabb problémájáról olvastam. Ezt biztosan ön sem hiszi majd el.
Tűzszünetről tárgyalnak majd Londonban.
A vasúttársaság alkalmazottait tavaly 6 százalékkal több támadás érte, mint egy évvel korábban.
Pintér Attila vállalta a felelősséget a Vasas vereségéért.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.