Úgy viszik ezeket a használt termékeket, mint a cukrot, itt vannak a legnépszerűbbek

Szó szerint, és nem autóról van szó.

Forrás: Piac&Profit2024. 01. 08. 11:54
Close,Up,Of,Women's,Hands,Holding,Cell,Telephone,With,Blank
379989589 Fotó: GaudiLab
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ötmillió darab felújított mobiltelefon talált gazdára Európában, 1,4 milliárd euró értékben tavaly júliustól szeptemberig, ami 17 százalékos bővülés az előző év azonos időszakához képest. 

A Piac&Profit azt írja a CCS Insight felmérése alapján, hogy a felújított készülékek közül az iPhone-ok a legkelendőbbek, míg a Samsung a második legnépszerűbb márka. Közben a Rejoy azt írja, a hazai értékesítési trendek szerint is egyre okosabb és drágább készülékeket választanak a vásárlók a felújított mobilok közül, és jelentősen emelkedett azok száma is, akik a régi készülékeiket a startupokon keresztül akarják eladni. 

A kereslet növekedésével azonban megnőtt az átlagár is, ugyanis 2023 utolsó negyedévében 

már 26 százalékkal többet költöttek egy felújított készülékre, mint egy évvel korábban. 

Idehaza az látszik, hogy négyből három magyar felújított Apple-készüléket választ, de a karácsonyi szezonban 82 százalékra nőtt a márka részesedése az eladásokban. Az iPhone 11 (64 GB) a legnépszerűbb készülék, de sokan választják a kicsivel olcsóbb iPhone SE 2020 (64 GB) típust vagy az egy évvel korábbi iPhone 12 (64 GB) modellt. 

A Samsung androidos telefonjai a 14 százalékát teszik ki a Rejoy eladásainak, a legkelendőbb pedig a Galaxy S21 5G (128 GB) a hazai ügyfelek körében.

 

Borítókép: Illusztráció (Fotó: Shutterstock)

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.