Kutatás az online hirdetési piac növeléséért

Hamarosan indul a Visitor Media Research (VMR) 2005 online kutatás, amely többek között a reklámozási technikákkal foglalkozik.

MNO
2004. 11. 29. 12:58
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Visitor Media Research (VMR) egy évente ismétlődő kutatássorozat folytatása, amelyet az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS készít el a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére. A kutatást az eddigiektől eltérően két alkalommal végzik, és többek közt arrra keresnek választ, hogy milyen reklámozási technikák a leghatékonyabbak egy adott célcsoport eléréséhez.

Az elmúlt évben az online hirdetési piac 40 százalékos növekedést ért el, így a 2004-es évben várhatóan 3,5-3,7 milliárdos szeletet hasít ki a teljes reklámtortából. (Médiainfo)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.