A Visitor Media Research (VMR) egy évente ismétlődő kutatássorozat folytatása, amelyet az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS készít el a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére. A kutatást az eddigiektől eltérően két alkalommal végzik, és többek közt arrra keresnek választ, hogy milyen reklámozási technikák a leghatékonyabbak egy adott célcsoport eléréséhez.
Az elmúlt évben az online hirdetési piac 40 százalékos növekedést ért el, így a 2004-es évben várhatóan 3,5-3,7 milliárdos szeletet hasít ki a teljes reklámtortából. (Médiainfo)
Üzent a katonáknak a honvédelmi miniszter + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!