A szeptemberi tragédia után a Polgári Légiközlekedési Hatóság azonnal megkezdte a széleskörű vizsgálatot. A szakemberek azóta feltárták a körülményeket, a vizsgálat nem régiben le is zárult, a Hatóság azonban nem nyilatkozik a részletekről. Bajkó Erika, szóvivő megkeresésünkre csak annyit erősített meg, hogy az eljárás valóban befejeződött, ám az eredményről nem mondhat semmit.
Bajkó Erika azt sem árulta el, hogy miért nem lehet nyilvánosságra hozni a részleteket. A nem hivatalos információk szerint az utas nem volt megfelelően rögzítve a tandempilótához. Ez azt jelenti, hogy az utast egy speciális eszköz és három csat segítségével kapcsolják az irányítóhoz. A hevederek a combokon és a mellkason helyezkednek el. A hírek szerint a felszálláskor a három hevederből csak egy volt bekapcsolva, és ezért csúszott ki a fiatalember a beülőből. Ráadásul az utast nem a pilóta készítette fel a repülésre.
Megkerestünk több siklóernyős klubot is, ahol az után érdeklődtünk: valóban megtörténhet-e, hogy felszállás előtt nem ellenőrzik az öveket, ám senki sem kívánta kifejteni álláspontját.
Közben a Vas Megyei Rendőrfőkapitányság is vizsgálatot folytat az ügyben, légi közlekedési halált okozó, gondatlan veszélyeztetés gyanújával. Szalai Ferenc szóvivő annyit mondott, hogy a Légiközlekedési Hatóság hivatalos anyaga legfeljebb csak akkor válhat ismertté szélesebb körben, ha a rendőrségi vizsgálat is lezárult.
Dráma a tetőfokon, a darts-vb legjobb meccsén búcsúzott a titkos esélyes















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!