Tihanyi Tamás, a társaság kommunikációs vezetője egy rádiónyilatkozatában elmondta: a Magyar Suzuki Rt. az összes érintett tulajdonost értesíti. Az Esztergomban gyártott modellek ellenőrzésének hírét a Népszabadság érdeklődésére megerősítették, e szerint a visszahívási akció Európa-szerte összesen 112 800 autót érint. Az 1,3 literes benzinmotoros Wagon R+ modelleket azért kell „menetrenden kívül” szervizbe vinni, mert szorulhat a gázbovden.
A tulajdonosokat értesítik, a szakműhelyben díjmentesen átvizsgálják, és ha kell, kicserélik a hibás alkatrészt, mert a Wagon R+ modellnél előfordulhat, hogy kiakad a gázbovden, ez különösen teljes gázadáskor lehet veszélyes.
Tihanyi nyilatkozatában hozzátette: a vállalat díjmentesen cseréli ki a meghibásodott alkatrészt.
A Magyarországon is gyártott autók közül eddig az Opel Astrák esetében az üzemanyagtöltő nyílást kellett földelni (1995-ben itthon 35 ezer, Európában 2,3 millió autót érintett a nemzetközi akció), az Audi TT sportkocsikra utólag hátsó légterelőt és elektronikus menetstabilizálót szereltek fel, majd később a hátsó lengőkar tömítését cserélték (2001-ben 41 ezer TT és S3-as típusnál).
Zsidók elleni tömeges merényletet tervező terroristákat nyilvánítottak bűnösnek Angliában















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!