Ám miközben sokan egy-egy akciós vásárlás kedvéért, akár néhány száz forint megspórolásáért is képesek nagyobb távolságot megtenni vagy hosszasan sorban állni, a családi büdzsé kezelésekor paradox módon csak a sokadik helyen álló szempont, hogy milyen egy bank árazása.
A GfK Piackutató Intézet legutóbbi, 2004 második negyedévi felmérése szerint a banki ügyfelek legnagyobb része (34 százaléka) még mindig a hagyomány alapján választ bankot magának, ezt követi a bankfiók közelsége (29 százalék) és a munkáltató ajánlása (17 százalék). A jó kondíciók pedig csak a hetedik helyen állnak a sorban a döntéskor: bár a válaszadók több szempontot is megjelölhettek a felmérés során, mindössze az ügyfelek 9 százalékánál esik latba ez a szempont. Ezek után nincs mit csodálkozni azon, hogy a legnagyobb lakossági számlavezetők nem az árazásukkal szállnak harcba új kuncsaftokért. Ráadásul, míg a kedvező kamatokkal viszonylag egyszerű kampányolni – egy-egy szám ajánlgatásával felkelteni az érdeklődést -, a kondíciós lista közlése vajmi kevéssé fogná meg az emberek figyelmét.
Molotov-koktélok és tűz karácsony előtt, durva tüntetések rázzák meg az országot















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!