A társaságok egy része ugyanis az ügyfélszerzés reményében bizonyos szegmensekben a régi kuncsaftok tarifájánál kedvezőbb díjat adott meg az új szerződőknek – írja a Napi Gazdaság.
Az új szerződőknek ajánlott kedvezőbb díjról a hű ügyfél az esetek többségében csupán a biztosító által kiküldött, a jövő évi díjakról szóló értesítő és az új ügyfeleknek meghirdetett díjak összehasonlításából értesülhet, mivel még az online alkuszcégek sem készítettek ilyen jellegű, az összevetést lehetővé tevő modult.
A díjértesítők jelentős része csak a napokban érkezett-érkezik meg az ügyfelekhez, miközben az autósoknak ma éjfélig (a november 30-a tévedésből került a köztudatba) van lehetőségük arra, hogy jelenlegi biztosítójuknál jelezzék: fel kívánják mondani kötelező gépjármű-biztosítási szerződésüket, mert azt egy olcsóbb díjat kínáló biztosítóhoz – vagy új szerződésként a régi céghez – szeretnék vinni.
Jó tudni, hogy az értesítő elmaradásáért a biztosítókat nem lehet felelősségre vonni, a vonatkozó kormányrendelet ugyanis nem írja elő az ilyen jellegű ügyfélértesítést. A szerződésüket felmondó ügyfelek az év végéig jelentkezhetnek a kiválasztott új biztosítónál.
Megjelent a kormányrendelet, újabb béremelést kapnak a pedagógusok + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!