Hollós János, a Magyar Rádió alelnöke: A magyar sajtó helyzetét hármasság jellemzi: szórakoztatóipari termékek, közszolgálati médiumok és politikai termékek összessége. Szövetségünk az alakuláskor a közszolgálati értékek védelméért jött létre. Azoknál a médiumoknál is, ahol érezhető, hogy a pártpropaganda befolyásolja a munkát, próbáljuk azokat az értékeket számon kérni, amelyek a közszolgálat irányába hatnak. Kevesen tudják, de a kereskedelmi csatornákat is kötelezi a törvény közszolgálati műsorok készítésére, amit vállaltak is. Csak az a probléma, hogy ezt nem tartják be. Kedvenc példám, amikor egyik kereskedelmi televízió híradója jelentette, hogy Natalia Oreiro szappanopera-főszereplő Lagzi Lajcsi vendége lesz, ami nyilvánvaló kereskedelmi propaganda, hírbe csomagolva. A MEÚSZ azért száll síkra, hogy a kereskedelmi médiumokban a közszolgálati vállalások eredetiek legyenek. Vagyis különüljön el szigorúan a közszolgálat és a szórakoztatás a propagandától, és mindenki tartsa magát a hír szentségéhez.
(Magyar Nemzet, 2004. december 17.)
Hamarosan interjút ad Orbán Viktor














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!