HUNGARIAN SHOPPING TOURISM: PETROL IS TOP SELLER

After Hungary’s EU accession shopping tourism has increased. The Hungarians visit the neighbouring countries mainly to buy consumer goods but the top seller is fuel from Slovakia, Romania, and the Ukraine. Austria has been mainly the destination to buy quality clothes and electronic articles.

MN
2004. 12. 14. 11:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Seven tourists out of ten go to Romania to buy something and they spend an average of HUF 40 000 at a visit. Shopping tourism causes a serious loss to Hungarian economy in taxes and by avoiding to buy more expensive Hungarian products. In Austria a Hungarian tourist leaves an average of 210 euros when shopping.

Translated by Péter Szentmihályi Szabó

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.