A Magyar Gépjármű-kereskedők Országos Egyesületének (MGOE) elnöke, Fojt Attila szerint idén további visszaesés várható az autóimport terén, és legfeljebb 8-10 ezer használt autó érkezhet az országba. A csökkenés egyik oka a tavaly bevezetett regisztrációs adó, amely az új autókhoz képest 50 százalékkal magasabb díjtételeket tartalmaz a használt – 4-8 éves – kocsik esetében.
A kereskedők irreálisnak tartják a 2005 januárjától érvényes díjtételeket is, mert azok a használt autók esetében átlagosan 32 százalékos emelkedést jelentenek, és mert a kivetés alapja független az adott jármű valódi magyarországi értékétől. Azonos típusú és környezetvédelmi besorolású, ám 2002-es évjáratú, 3,5 millió forint belföldi piaci értékű használt autóra ugyanakkora regisztrációs adót kell fizetni, mint a jelenleg 7 millió forintért forgalmazott újra.
Nem létező 11-esről beszélt a Vasas edzője a hétgólos meccs után
