Az Európai Tanács 2001-ben döntött arról, hogy évi 48,2 millió euróval támogatják az agrártermékek unión belüli reklámozását, melyre évente kétszer lehet pályázni. Az EU az egy-hároméves promóciós programok költségvetésének 50 százalékára ad támogatást.
Az Európai Bizottság legutóbb 24,1 millió eurót ítélt meg 11 tagország 20 reklámprogramjának támogatására, ám a pályázók között egyetlen új tagállam sem volt. Johan Reyniers, a mezőgazdasági biztos sajtósa a Világgazdaságnak kijelentette: a pályázat az új tagok előtt is nyitott, ám nekik – mivel július 31. volt a pályázati határidő – vélhetően nem volt elég 3 hónap a pályázat benyújtására. A következő határidő január 31., így még nincsen végleges listájuk, kik pályáznak a forrásra. Így azt sem tudták megmondani, Magyarország nyújtott-e be pályázatot.
A Világgazdaságnak sem az Agrármarketing Centrum, sem az AVOP Irányító Hatóság, sem a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium piacfejlesztési főosztálya nem tudta megmondani, hogy a magyar államigazgatásban valaki foglalkozik-e az említett pályázattal.
„Ez egy ilyen meló” – Orbán Viktor bepillantást enged a kulisszák mögé + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!