A lap értesülései szerint valószínűleg hamarosan befejezi vasúti pályafutását Mándoki Zoltán, akit még Csillag István nevezett ki a MÁV élére. A vezérigazgató távozásáról tavaly decemberben elterjedtek az első hírek, ám akkor a nagyobbik kormánypárt részéről megfogalmazott változtatási igény akkor nem volt elég a Gyurcsány Ferenc miniszterelnök bizalmát élvező gazdasági miniszter ellenében. Tavaszra azonban a többek között a MÁV pénzügyi helyzete miatt a vasúti társaságot felügyelő gazdasági minisztériumban is felmerült Mándoki felmentésének lehetősége.
A Népszabadság információi szerint Mándoki távozása lényegében eldöntött kérdés. A vezérigazgatói posztra a legesélyesebb jelölt Bobvos György, aki jelenleg a francia Lafarge építőanyag-ipari óriáscég szerbiai Beocsinban működő cementgyárának elnöke. Bobvos diplomáját az ELTE jogi karán szerezte, majd a Magyar Nemzeti Bank, a Citibank, az Ernst & Young és a Bank Austria munkatársa volt. A Lafarge közép- és kelet-európai igazgatói székében eltöltött három év után 2002-ben cége szerbiai akvizíciójának irányításával bízták meg. A MÁV vezérigazgatói posztjára kerülésének lehetőségéről tavasszal szivárogtak ki az első hírek.
A hírek szerint a körvonalazódó politikai alku részeként a MÁV általános vezérigazgató-helyettese Hetényi Péter lesz, aki a közelmúltig a Siemens magyarországi vezérigazgatójaként dolgozott. A szakember a várakozások szerint saját bizalmi embereivel cseréli majd le a 2002-ben a Mándoki Zoltán után a Moltól a MÁV-hoz igazolt, és esetleg most távozó menedzsereket.
(Forrás: Népszabadság)

Kiderült, hogy ki a rejtélyes lottónyertes, aki óriásplakátot vett az Oktogonon