Eladják a csepeli kikötőt

Eladja a feldarabolt Mahart csepeli kikötőjének üzemeltetésére létrehozott Budapesti Szabadkikötő Logisztikai (BSzL) Rt. részvényeinek 99 százalékát az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Rt.

MNO
2005. 07. 05. 8:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tavasszal országos közforgalmú kikötővé nyilvánított létesítmény 75 évre szóló üzemeltetési és haszonélvezeti jogával, az üzemeltetéséhez szükséges eszközök tulajdonjogával, illetve a Mahart-Szabadkikötő Rt. leányvállalataiban birtokolt részesedésekkel rendelkező cég eladásánál szakmai befektetőkre számítanak.

A leghamarabb november második felére lezáruló, háromfordulós privatizációs pályázaton az árbevétel maximalizálására törekvő ÁPV Rt. szigorú feltételeket szabott. Ezek szerint a 355 millió forintos jegyzett tőkéjű cégre július 22-én olyan vevők jelentkezését várják, akik legkevesebb ötéves kikötő-üzemeltetési tapasztalattal rendelkeznek. (mfor.hu, Népszabadság)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.