Ennek a hídnak az autópálya törvény szerint 2007-ig kellene elkészülnie, ez azonban már kivitelezhetetlennek tűnik, ugyanakkor szakemberek arra is felhívják a figyelmet, hogy egy újabb Duna-híd sem igazán enyhítene Budapest zsúfoltságán, a zavartalan közlekedéshez „teljesen le kellene aszfaltozni a Dunát”.
Miközben északon és nyugaton nehézségek merülnek fel (a 10-est az M1-essel összekötő területen 2015-re készülhet el az út, s az is lehet, hogy csak főút lesz), addig november végén átadják az M5-ös autópálya és az új 4-es számú főút Vecsést, Üllőt elkerülő 12,7 kilométeres szakaszát.
A 4-es főút és az M3-as közötti szakasz az előkészítés fázisában van, s az ennek egy részét (4-es és 31-es közötti út) építő céget egy hónapon belül megnevezi az NA Rt. A 31-es út és a 3-as út közötti szakaszra vonatkozó építési engedély október-novemberben lesz meg, így ez a 26,5 kilométeres út – a tervek szerint – 2007 végére készül el.
Sorra támadják a kereskedelmi hajókat a húszik + videó
