Kocsi Ilona: A Fidesz jó érzéke

MNO
2005. 11. 30. 10:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kocsi Ilona: A Fidesz jó érzékkel tapintott tehát rá egy érzékeny pontra, s azt remek kommunikációs érzékkel rögtön szemléletes szóválasztással – ez a luxusprofit – érzékletessé tette a fogyasztók, választók számára is. (Az más kérdés, hogy közgazdaságilag a luxusprofit kategória értelmezhetetlen, de ez nagyon nem zavarja a politikusokat.) És egyébként is: a luxusbaloldal megnevezéshez jól illik a luxusprofit, és valószínűleg a luxus előtagú szavak még szépen szaporodnak majd ebben a választási kampányban.

(Népszava, 2005. november 30.)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.