Rózsaszín hirdetések lepték el a hazai sajtót, a kormányzat ismét sikerpropagandába kezdett – az adófizetők pénzéből – hívja fel a figyelmet közleményében Halász János. A fideszes politikus úgy fogalmaz: a rózsaszín köd csak a luxusbaloldal sajátja, az emberek egész más színben látják a gazdaság és önmaguk helyzetét.
A kormány napi tízmillió forintot költ az emberek pénzéből saját maga reklámozására. Már eddig is rekord-összeget, 5 milliárd 300 millió forintot pazaroltak erre. Közben naponta zárnak be iskolák, egészségügyi és szociális intézmények azért, mert ellehetetlenülnek az állami támogatások csökkenése miatt – mutat rá Halász János.
A politikus hangsúlyozta: olyan politikára van szükség, amely nem csak beszél a változtatás fontosságáról, hanem rendelkezik a változáshoz szükséges tudással, tapasztalattal.
Vitályos Eszter idén a sportban is megmutatta tehetségét
