Fidesz: Újabb kormányzati reklámhadjárat közpénzből

MNO
2005. 12. 05. 11:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Rózsaszín hirdetések lepték el a hazai sajtót, a kormányzat ismét sikerpropagandába kezdett – az adófizetők pénzéből – hívja fel a figyelmet közleményében Halász János. A fideszes politikus úgy fogalmaz: a rózsaszín köd csak a luxusbaloldal sajátja, az emberek egész más színben látják a gazdaság és önmaguk helyzetét.

A kormány napi tízmillió forintot költ az emberek pénzéből saját maga reklámozására. Már eddig is rekord-összeget, 5 milliárd 300 millió forintot pazaroltak erre. Közben naponta zárnak be iskolák, egészségügyi és szociális intézmények azért, mert ellehetetlenülnek az állami támogatások csökkenése miatt – mutat rá Halász János.

A politikus hangsúlyozta: olyan politikára van szükség, amely nem csak beszél a változtatás fontosságáról, hanem rendelkezik a változáshoz szükséges tudással, tapasztalattal.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.