MISLEADING SUCCESS PROPAGANDA

Yesterday János Kóka, Minister of Economy and Transport started the third press campaign within half a year. The full page advertisements in national dailies this time cost HUF 48.1 million net from public money.

MN
2005. 12. 06. 11:07
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

The title of the ad is 'We Are the Change' and it claims among others that Hungary is more successful now than ever in the past one hundred years. The spokesperson of the Ministry said it was János Kóka’s right and obligation to inform the public about the state of economy though Magyar Nemzet finds several debatable statements in the advertisements.

Translated by Péter Szentmihályi Szabó

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.