A labdarúgó-vb felpörgetheti a sportszergyártók forgalmát

MNO
2006. 02. 13. 18:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Adidas a labdarúgáshoz kapcsolódó termékeinek idei forgalmában az egymilliárd eurót jóval meghaladó értéket szeretne elérni, amivel megerősítené vezető státuszát a világ sportruházati piac ezen szegmensében.

Az idei németországi világbajnokságtól legkevesebb azt várják, hogy a német csapat által viselt mezekből fél millió darabot adnak el. A vállalat abból indul ki, hogy a 2002-es viadal alkalmából negyedmillió német válogatott mezt vettek a szurkolók. A teljes mezértékesítést 1,5 milliósra várja a német vállalat.

(mfor.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.