A menedzsment és repülőtér öt reprezentatív szakszervezete szerdán hajnalban jutott megállaodásra néhány kérdésben. Végül az érdekképviseletek elfogadták az „elkerülehetetlen” létszámleépítést, így már öt hónap sincs hátra, hogy a Budapest Airport belekezdhessen a dolgozók, alkalmazottak létszámának csökkentésébe. Addig nem kötelező érvényű elbocsátásokat hajtanak csak végre, ám a vezetés számos önkéntes kilépési lehetőséget ajánl fel – áll a közleményükben.
Megállapodás született a a társaság bérfejlesztéséről, illetve egy egy új, teljesítmény- illetve kiszervezési prémiumról is. A munkáltató és a szakszervezetek megegyezése alapján differenciált bérfejlesztés valósul meg Ferihegyen. A különböző területen dolgozók testre szabott bérfejlesztésben részesülnek, 2006. január 1-jétől visszamenőlegesen.
A mai megállapodás meghatározta a földi kiszolgálás, a minibusz, az üzemanyag, a takarítás és a parkoló szolgáltatások értékesítésének folyamatait, illetve a járműkarbantartás esetleges jövőbeni kiszervezését is. Az Repülőtéri Minibusz Gépkocsivezetők Szakszervezete (RMGSZ), Forgalmi- és rampatisztek szakmai szakszervezete (Fortisz), Repülőtéri Forgalmi Dolgozók Független Szakszervezete (RFDFSZ), Járműkiszolgálók Érdekvédelmi Szervezete (JESZ) és a Repülőteret Üzemeltető Dolgozók Szakszervezete (RÜDSZ) aláírták a megállapodást, a Légiforgalmi Dolgozók Független Szakszervezete (LDFSZ) viszont nem. Így ők nem egyeztek meg abban – mint ahogy a többiek igen –, hogy 2006-ban egyáltalán nem, az azt követő időszakban pedig a megállapodás 2009. február 1-én bekövetkező lejártáig semmilyen – a megállapodás hatálya alá – eső kérdésben nem kezdeményeznek sztrájkot.

Orbán Viktornak kellett helyre tennie Zelenszkijt