A vasúttársaság pályázatán a Stadler mögött a második helyre szorult kanadai-német cég tíz, eredetileg az osztrák vasútnak készült elővárosi vonattal előzné be a Flirtjeivel csak jövő tavasszal megérkező Stadlert, és a hírek szerint a MÁV kap is az alkalmon: a Népszabadság legalábbis úgy tudja, hogy az első két szerelvényt már március előtt – azaz a kampányhajrában – forgalomba is állítanák- írja a hirado.hu.
A hirtelen jött vonatvásárlási kedvet persze magyarázhatja az is, hogy a MÁV elővárosi forgalomban közlekedő kocsijainak állapota már annyira kritikus, hogy akár a szolgáltatás biztonsága is veszélybe kerülhet, de fontos szempont lehet még az az új finanszírozási konstrukció, amit a Bombardier a vonatokhoz mellékelt, és amiről csak annyi ismert, hogy az ajánlat egy év türelmi idő mellett 10 évre szól.
Hogy él-e végül a lehetőséggel a MÁV, egyelőre nem tudni, az mindenesetre biztos, hogy a cég vezérigazgató-helytettese egy levélben február 8-ig adott időt a versenytársaknak (a francia Alstom, a német Siemens és svájci Stadler) válaszolni, tudnak-e a Bombardier-hez hasonló ajánlatot tenni.
hirado.hu
Nem érdemes rutinból vásárolni a jövő évi autópályamatricákat – mutatjuk az újdonságokat















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!