Keresettek a húsvéti ajándékcsomagok

Egyre bővül a húsvéti édességek piaca. Értékben megközelítette a 2 milliárd forintot a csokoládéból készült nyúl, tojás és egyéb figurák, valamint ajándékcsomagok kiskereskedelmi eladása tavaly február-áprilisban, amely 7 százalék pluszt jelent az előző hasonló periódushoz képest. Az ütem gyorsul, mert 2004 és 2003 között még csak 2 százalékos emelkedést regisztráltak a piackutatók.

MNO
2006. 04. 13. 8:54
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A beszerzések fő helyei a nagy eladóterű, modern üzletek. Tavaly már a húsvétra készülő édességek közel kétharmadát az 1000 négyzetméternél nagyobb boltokban vásárolták, míg az előző években még csak 53-54 százalékot. Kiemelkedően keresettek a nagy üzletekben a húsvéti ajándékcsomagok.

A legkelendőbb ünnepi csokoládéfajta mennyiségben a nugát, míg értékben a tejcsoki. Leginkább a vegyesen, tej- és fehércsokoládéból készült termékek iránti kereslet növekszik, a szegmens jelentősebb, 11 százalékos piaci részesedést ért el tavaly – derül ki az AC Nielsen kutatásából, amelyet a Menedzsment Fórum ismertetett.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.