Elégedetlenek a banki ügyfelek

Jelentősen csökkent az idén a banki és biztosítói ügyfelek elégedettsége saját fő pénzintézetükkel – állapítja meg az IFUA Horváth & Partners és a Data Research Pénzintézeti MOSAIC nevű kutatássorozatának legújabb tanulmánya, amelyet szerdán Budapesten sajtótájékoztatón mutattak be.

MNO
2010. 03. 24. 12:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Huba Eörs kutatásvezető, az IFUA ügyvezető partnere elmondta: míg 2009-ben az ügyfelek 40 százaléka volt elégedett a fő bankjával, addig 2010-ben ez az arány 29 százalékra esett vissza. A biztosítók esetében a fő biztosítójukkal elégedettek aránya tavaly 39 százalék volt, 2010-ben ez az arány 33 százalékra csökkent – fűzte hozzá. A felmérés mindkét évben januárban készült.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.