A szervezet szerint a napvilágot látott adatok alapján nyilvánvalóvá vált, hogy a drasztikus, inflációt meghaladó áremelések és a mellékvonalak bezárása ellenére sem javult a MÁV pénzügyi helyzete. A vasúttársaság mintegy 270 milliárd forintnyi adósságot görget maga előtt.
A VEKE sérelmezi, hogy miközben kártékony intézkedések sorozata valósult meg, a MÁV-csoport érdemi átalakítása, a korrupció és a pazarlás visszaszorítása elmaradt. Az egyesület szerint a magyar vasútnál történt szándékos károkozásért felelősségre kell vonni a döntéshozókat.
Vitézy Dávid, a VEKE szóvivője a hírTV-nek úgy fogalmazott: „ez a vasútreform csak és kizárólag romboló, a vasúti szolgáltatás színvonalát rontó és egyébként költségvetési szempontból csak a veszteséget növelő intézkedések összessége: ilyen a jegyáremelés, a vonalbezárások, a regisztrációs jegy bevezetése. Ezek több milliárd forintba kerültek és csak rontottak a szolgáltatás színvonalán.” „Ehhez képest egyetlen olyan intézkedést nem hajtottak végre, amely a MÁV struktúráját, pazarlását, korrupcióját változtatta volna meg” – tette hozzá.
(hírTV)
War Clouds Gather Over Europe as Brussels Escalates Military Preparations















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!