Visszaesett az élelmiszerek forgalma

Magyarországon értékben 1, mennyiségben 4 százalékkal csökkent az élelmiszer-kiskereskedelmi forgalom a negyedik negyedévben – közölte a Nielsen piackutató az MTI-vel.

MNO
2010. 03. 16. 14:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cég 21 európai országban, valamint Kanadában és az Egyesült Államokban mérte fel az élelmiszer, a háztartási vegyiáru és a kozmetikum kiskereskedelmi forgalmát. A vizsgált európai országok közül 2009 negyedik negyedévében értéket tekintve Írországban és Szlovákiában 6-6, Csehországban 4, Finnországban 3, Portugáliában 2, míg Magyarországon, Dániában, Görögországban, Németországban és Olaszországban 1-1 százalékkal csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma 2008. október-decemberhez képest. A mennyiséget tekintve a negyedik negyedévre negatív trendet hat országban mutatott ki a Nielsen.

Dániában, Görögországban, Írországban és Szlovákiában 1-1 százalékkal kevesebb napi fogyasztási cikket adtak el legutóbb október-decemberben, mint az egy évvel korábbi hasonló periódusban. Csehországban 2, Magyarországon pedig 4 százalékkal csökkent a forgalom. A vizsgált 21 európai ország átlagát tekintve az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma értékben 3,2, mennyiségben 1,7 százalékkal nőtt 2009-ben.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.