Az általános tapasztalatok szerint a korlátozó intézkedések bevezetése után a forgalom a környező utcákban eloszlik, az autósok gyorsan alkalmazkodnak, új útvonalakat keresnek, így nem lesz érezhetően erősebb a forgalom a környéken – közölte a VEKE. Az egyesület szerint a példák egyébként is azt mutatják, hogy olyan nagy a forgalmi ingadozás egy adott területen belül, akár naponta, hogy a korlátozás hatására jelentkező pluszforgalom az ingadozás mértékéhez képest elenyésző. A belvárosban van olyan utca, ahol egy-egy naphoz viszonyítva 20-30 százalékos az ingadozás a forgalom erősségében – fűzték hozzá.
Az V. kerület esetében a parkolás kérdése sem okoz majd olyan nagy problémát, mivel a helyi vezetés azt a kompromisszumos megoldást választotta, hogy csak az átmenő forgalmat korlátozta, így a parkolóhelyek száma nem csökkent. A koncepció ebből a szempontból átgondoltnak mondható, hiszen az átmenő forgalmat kiszorítja, viszont az ott élőknek nem okoz problémát – tették hozzá. A VEKE szerint egyébként a forgalomcsillapítás sikeréhez mindenképpen hozzájárulna, ha erősítenék a tömegközlekedést. Új közlekedési rend lép életbe Budapest belvárosában kedden, mivel befejeződött a belváros új főutcájának kiépítése. A legtöbb forgalmirend-változás az V. kerület déli részén, a Kossuth Lajos utca – Kiskörút által bezárt területen lesz, a változások április 6-án, kedden lépnek életbe.
(MTI)
Lezuhant egy mentőhelikopter a Kilimandzsárón, öt ember meghalt















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!