Fitneszbirodalom épül?

Öt év alatt fitnesztermekből álló hálózatot fejlesztene a Reebok márkából a tulajdonos német Adidas.

MNO
2010. 04. 01. 9:56
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A világ második számú sportszergyártója a WirtschaftsWoche című német gazdasági hetilap szerint Reebok márkájú sportitalok és étrend-kiegészítők bevezetését is tervezi. Az Adidas tavaly kidolgozott egy fitneszprogramot, amelyet saját trénerekkel, instruktorokkal terjeszt, és a jövőben a ruházati termékek értékesítésének egyik terepévé kívánja tenni a fitnesztermeket. Jelenlétét egyelőre a már működő hálózatokkal, például a Body and Soul és a Holmes Place lánccal együttműködve erősíti – mondta a lapnak Herbert Hainer, az Adidas AG igazgatótanácsi elnöke.

A cég további tervei között szerepel az internetes értékesítés fejlesztése. „Az online piac lesz a harmadik fő bevételi forrás az áruházak és a márkaboltok mellett” – mondta Hainer. Az Adidas 2005-ben vásárolta fel az amerikai Reebokot közel 4 milliárd dollárért, így egyesült a sportszergyártás második és harmadik számú szereplője, de a világelső Nike-t egyesült erővel sem sikerült behozni. A vállalatcsoport adózott nyeresége tavaly 62 százalékkal, 642 millió euróról 245 millióra esett, a bevétel 6 százalékkal 10,4 milliárd euróra csökkent. Az idei első negyedév eredményeiről május 4-én számol be a társaság.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.