A Genertel direktbiztosító megbízásából az NRC Piackutató által végzett kutatásból kiderül, hogy személyesen az ügyfélszolgálaton a megkérdezettek kevesebb mint ötöde, telefonon alig hat százalékuk szerződne, és internetes alkuszhoz is jóval kevesebben fordulnának, mint ahányan a biztosító saját weboldalát választanák. Csikós Dániel, a Genertel biztosító vezérigazgatója a közleményben kiemeli: a háztartások mintegy 70 százaléka rendelkezik lakásbiztosítással, ami több mint 4,2 millió háztartást jelent.
A Genertel biztosítónál a 2009. júniusi indulás óta háromezer lakásbiztosítási szerződést kötöttek, jellemzően az interneten. A szerződéseik átlagdíja éves szinten 25 ezer forint, ami a direktbiztosítási értékesítési modellből adódóan a piaci árnál olcsóbb tarifa. A csak interneten és telefonon elérhető, úgynevezett direktbiztosító, a Genertel Magyarország a Generali csoport tagja.
(MTI)
Borongós karácsonyvárás: szomorkodik szenteste előtt az időjárás + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!