Seszták Ágnes: Reklámok hiszékenyeknek

MNO
2010. 05. 19. 7:06
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Seszták Ágnes: Megjelentek a „light”-os termékek. Ez a garantált ízetlenséget jelenti, leves, amelyben se só, se cukor, se vaj, se tej, semmi, de nagyon lájtos. Mint a hús, ami ízre a fűrészporra hajaz. Hogy korona kerüljön a fogyókúrás őrületre, Hollywoodban kiderítették, hogy az ásványvíz is hizlal. Így születik a szuper fogyókúra: a nem evés, nem ivás. Két hét múltán óriási a siker.

(Magyar Nemzet, 2010. május 19.)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.