150 millió forint gyűlt össze a segélyvonalon

Közel 150 millió forint gyűlt össze az árvízkárosultak javára az 1749-es segélyvonalon a hazai telekommunikációs iparág összefogásával. Az adományok teljes összege a Magyar Vöröskereszt segítségével jut el az érintettekhez – közölte a szervezet sajtóirodája hétfőn.

MNO
2010. 08. 09. 13:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ez a Vodafone, a T-Mobile, a Telenor, a T-Home, az Invitel és a UPC által működtetett vonalon több mint 745 ezer hívást, illetve SMS-t jelent három hónap alatt. Az összeget a májusban és júniusban pusztító heves viharok, esőzések okozta károk helyreállítására, az árvízkárosultak megsegítésére gyűjtötték.

A közlemény kiemeli, hogy minden május 19-től a segélyvonalra érkező hívás és SMS teljes, 200 forintos összegét a Magyar Vöröskereszten keresztül a bajbajutottak megsegítésére fordítják. A beérkezett adományokból segítik a rászoruló családokat, az otthonok újjáépítését, az építőanyagok és az építési kellékek beszerzését.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.