A call center iparág első kiállítását rendezik

A Humán Erőforrás Alapítvány, a call center iparág szakmai szervezete Magyarországon elsőként szervez szakkiállítást.

MNO
2010. 10. 23. 6:16
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Budapest Calling elnevezésű szakkiállításon november 23-24-én jelen lesznek a call center szakma legfontosabb szolgáltatói és megrendelői. Az alapítvány közleménye szerint a kiállításon a Direkt Marketing Szövetség külön kurzust szervez a piac jelenségeiről, valamint az azokhoz igazítható, mérhető direktkommunikációs megoldásokról.

A közlemény szerint a kiállításon felvonulnak a terület legfontosabb szolgáltatói, munkaerő-közvetítő, tanácsadó és tréning vállalatai. A szerteágazó beszállítói kör tagjai is bemutatkoznak: a szoftver-fejlesztéssel, telekommunikációs megoldásokkal és speciális munkaállomás kialakítással, valamint minőségbiztosítással foglalkozó cégek.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.