Népszerű a fagyasztott vadhús

A győri székhelyű Matusz-Vad Zrt. árbevétele a harmadik negyedévben 31,5 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest, és megközelítette a kétmilliárd forintot – mondta Tanos Klaudia kommunikációs munkatárs.

MNO
2010. 10. 24. 9:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A fagyasztott vadhús kereskedelmével foglalkozó vállalat mennyiségben még ennél is nagyobb mértékű fejlődést ért el: a kiszállított árumennyiség 40 százalékkal haladta meg a tavalyi harmadik negyedéves eredményt. A cég az idén a tavalyi több mint 5,4 milliárd forintos forgalom szinten tartását tűzte ki célul, az eddigi eredmények azonban arra utalnak, hogy felülmúlják a tavalyi árbevételt, amely 12 százalékkal volt magasabb a 2008-as forgalomnál.

A cég az év folyamán folytatta a külföldi terjeszkedést. Szlovákiai franchise-partnere mintegy 500 ezer eurós forgalmat bonyolított az elmúlt három hónapban, 40 százalékkal többet, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A lendületes fejlődés köszönhető annak is, hogy a vállalat megjelent Szlovákia keleti felében is. Beruházásokra ugyancsak sor került a franchise partnernél: a gépkocsiparkot három teherautóval bővítették, területi képviselőik pedig megkezdték az egyedi fejlesztésű, központi IT-rendszerrel kompatibilis iPhone szoftver használatát, amelyet a Matusz-Vad Zrt. több mint egy éve alkalmaz Magyarországon. Emellett várhatóan a jövő év első felében elkészül a galántai székhelyű szlovák társcég keleti raktárbázisa Presovban.

Dinamikusan bővült az osztrák piac is a harmadik negyedévben. A kiszállítások mértéke a tavalyi bázis hat-nyolcszorosára nőtt Bécsben és Burgenlandban. A havi átlag forgalom 140-150 ezer euró körül mozgott. A vevői kör havonta 30-40 új partnerrel bővül, ezért a cég újabb szállítóautóval egészítette ki az osztrák flottát, és növelte a területi képviselők számát.

A Matusz-Vad Zrt. Győrött új hűtőház építését tervezi. A létesítmény az egyik legfőbb stratégiai célt, a választék bővítését szolgálná. A vállalat törekszik új termékek bevezetésére, a meglévő termékeknél pedig változatosabb kiszereléssel kíván alkalmazkodni a piaci igényekhez.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.