A fagyasztott vadhús kereskedelmével foglalkozó vállalat mennyiségben még ennél is nagyobb mértékű fejlődést ért el: a kiszállított árumennyiség 40 százalékkal haladta meg a tavalyi harmadik negyedéves eredményt. A cég az idén a tavalyi több mint 5,4 milliárd forintos forgalom szinten tartását tűzte ki célul, az eddigi eredmények azonban arra utalnak, hogy felülmúlják a tavalyi árbevételt, amely 12 százalékkal volt magasabb a 2008-as forgalomnál.
A cég az év folyamán folytatta a külföldi terjeszkedést. Szlovákiai franchise-partnere mintegy 500 ezer eurós forgalmat bonyolított az elmúlt három hónapban, 40 százalékkal többet, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A lendületes fejlődés köszönhető annak is, hogy a vállalat megjelent Szlovákia keleti felében is. Beruházásokra ugyancsak sor került a franchise partnernél: a gépkocsiparkot három teherautóval bővítették, területi képviselőik pedig megkezdték az egyedi fejlesztésű, központi IT-rendszerrel kompatibilis iPhone szoftver használatát, amelyet a Matusz-Vad Zrt. több mint egy éve alkalmaz Magyarországon. Emellett várhatóan a jövő év első felében elkészül a galántai székhelyű szlovák társcég keleti raktárbázisa Presovban.
Dinamikusan bővült az osztrák piac is a harmadik negyedévben. A kiszállítások mértéke a tavalyi bázis hat-nyolcszorosára nőtt Bécsben és Burgenlandban. A havi átlag forgalom 140-150 ezer euró körül mozgott. A vevői kör havonta 30-40 új partnerrel bővül, ezért a cég újabb szállítóautóval egészítette ki az osztrák flottát, és növelte a területi képviselők számát.
A Matusz-Vad Zrt. Győrött új hűtőház építését tervezi. A létesítmény az egyik legfőbb stratégiai célt, a választék bővítését szolgálná. A vállalat törekszik új termékek bevezetésére, a meglévő termékeknél pedig változatosabb kiszereléssel kíván alkalmazkodni a piaci igényekhez.
(MTI)

Meghalt a kisfiú, akit agyevő amőba támadott meg a párkányi fürdőben