Nincs több APEH-os fesztiválozás

Több millió forintot spórol az adóhivatal azzal, hogy az idén nem állított sátrat könnyűzenei rendezvényeken, nem költ reklámokra és plüssbabákra, gyermekeknek szóló képregényekre sem áldoz. Ebben az évben a legnagyobb vállalkozásokról készült kiadvány sem jelenik meg, ám ennek nem csak anyagi okai vannak.

Magyar Nemzet
2010. 10. 21. 4:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kiadványokon, ajándék figurákon és fesztiválokon spórol az adóhatóság. Az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) szóvivőjétől megtudtuk, hogy a nehéz anyagi helyzet miatt a szervezet az idén minden reklám jellegű kiadástól eltekint. Burillák Attila azzal kezdte, hogy a hatóság ebben az évben sem a nyári Sziget fesztiválon, sem más könnyűzenei rendezvényen nem vett részt, nem állított sátrat. Méghozzá azért, mert egy-egy efféle megmozdulás a hatóságnak s így az adófizetőknek több millió forintjába kerül – olvasható a Magyar Nemzet 2010. október 21-i számában, melyből további részleteket is megtudhat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.