Seszták Ágnes: Nem csak a kis- és középvállalkozások tőkehiányosak, a lakosság is „tőkehiányos”. Csalóka a pláza sokaságának illúziója. Először is a bevásárlóközpontokat autós tömegre tervezték. A nyugdíjasok jelentős részének nincs kocsija, főképp nekik lenne ideális az olcsó bevásárlás lehetősége. Ráadásul, aki figyelmes, láthatja, hogy bármilyen sérült, lejárt szavatosságú áru kerül a pultra, rekordidő alatt elfogy. Szinte legenda, hogy az olcsóbb zsemléért vagy almáért meddig mennek el a vásárlók. Még új az emléke annak, hogy a rendszerváltás után felvirágzó ruhaturkáló butikipar milyen gyorsan megbukott. Lakat került a second hand üzletekre. A közelmúltig. A Gyurcsány–Bajnai-kormány oly mértékig véreztette ki anyagilag az embereket, hogy a főváros dicsőségére csak a Blaha Lujza tértől az Oktogonig legalább nyolc ilyen műintézmény kínálja kilós vagy egyedi ruháit.
Magyar Nemzet, 2010. október 26.

Kitüntették a Jeszenszky házaspárt megmentő férfit