A hazai hídépítőszakma büszke lehet az elmúlt négy évben elvégzett munkákra. Kétségtelen, hogy a legnagyobb beruházás a több évtizedig romos esztergomi Mária Valéria híd újjáépítése volt. Az átkelőt Esztergom és Párkány között négymilliárd forintért állították helyre, ennek költségéből – forintra átszámítva – az Európai Unió 1,3 milliárdot biztosított.
Sokat javított a két országrész közötti közlekedési lehetőségeken a dunaföldvári és a bajai híd teljes rekonstrukciója. Dunaföldvár mellett az elöregedett közúti-vasúti híd pályalemeze 1998-ban kilyukadt. Az átépítés költségei elérték a 3,6 milliárd forintot, ám a felújítás után megszűnt a súlykorlátozás és az időleges lezárás, a forgalom immár folyamatosan haladhat. A bajai közös vasúti és közúti hídon 1998-ra a nehézgépjárművek áthaladása veszélyessé vált, s a vasúti forgalmat is korlátozni kellett. A korszerűsítés 1998 novemberében kezdődött és 1999 októberében ért véget. A beruházás kétmilliárd forintba került.
A 44. számú főút tiszaugi Tisza-hídján a nehézgépjárművek csak felváltva kelhettek át, vonatközlekedés esetén az egész forgalmat leállították. Az átalakítással a vasúti hidat újjáépítették, mellette vadonatúj közúti hidat vehetnek igénybe a gépjárművezetők, az átkelő két végén pedig gyalogos-aluljáró épült. A beruházás 4,5 milliárd forintba került.
Rejtélyes haláleset történt a XI. kerületben
