Több pénz kellene bormarketingre

MTI
2002. 06. 12. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Évente legalább 300-500 millió forint szükséges közösségi bormarketingre – mondta Zilai Zoltán, a Magyar Szőlő- és Borkultúra Kht. ügyvezető igazgatója a XI. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál beharangozó sajtótájékoztatóján. Az ügyvezető igazgató szerint a közösségi marketingre fordított pénzt nem támogatásként, hanem befektetésként kell felfogni, mivel üzleti lehetőségeket és munkahelyeket teremt a magyar szőlő- és borágazatban.
Az elmúlt években belföldi közösségi bormarketing-programok gyakorlatilag nem indultak, így erre forrásokat sem biztosított az állam, a külföldi bormarketingre pedig mindössze néhány tízmillió forint jutott évente. A külpiaci verseny egyre élesebb, és a belföldi eladásokat is csak akkor lehet növelni, ha az ágazat anyagi támogatást kap az eladások ösztönzésére – hangsúlyozta Zilai Zoltán.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.