Évente legalább 300-500 millió forint szükséges közösségi bormarketingre – mondta Zilai Zoltán, a Magyar Szőlő- és Borkultúra Kht. ügyvezető igazgatója a XI. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál beharangozó sajtótájékoztatóján. Az ügyvezető igazgató szerint a közösségi marketingre fordított pénzt nem támogatásként, hanem befektetésként kell felfogni, mivel üzleti lehetőségeket és munkahelyeket teremt a magyar szőlő- és borágazatban.
Az elmúlt években belföldi közösségi bormarketing-programok gyakorlatilag nem indultak, így erre forrásokat sem biztosított az állam, a külföldi bormarketingre pedig mindössze néhány tízmillió forint jutott évente. A külpiaci verseny egyre élesebb, és a belföldi eladásokat is csak akkor lehet növelni, ha az ágazat anyagi támogatást kap az eladások ösztönzésére – hangsúlyozta Zilai Zoltán.
Tamas Sulyok Sends Condolence Letter to Family of Transcarpathian Hungarian Who Was Beaten to Death
