M0-s: nagy tervek,csalódott multik

Elriasztja az M0-s autóút továbbépítésében érdekelt, dollármilliókkal rendelkező befektetőket, hogy ősszel sem kezdődnek meg a kivitelezési munkák. Fogytán a türelmük a Gyálon, Pécelen lakóknak is, hiszen a jelenlegi úthálózat nem bírja el az óriási forgalmat.

Putsay Gábor
2002. 09. 11. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Aggasztja a kialakult helyzet a korábban letelepedett nagyvállalatok vezetőit és megfontoltan cselekednek azok a multik is akik komoly beruházásokat hajtanának végre a fővároshoz közeli, egyébként kitűnő adottságokkal rendelkező területen. Tíz multinacionális cég 5-10 millió dollárt kíván elkölteni, ami legalább ötezer új állást jelentene: erre azonban csak akkor hajlandók, ha megkezdődik az M0-s délkeleti illetve keleti szakaszainak építése. A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium meghirdette új beruházásösztönző programját, a tárca vezetője szerint a hazai működő tőke 1,5-2 éven belül megduplázódhat. A nagyszabású tervek helyett, mivel a helyzet egyre súlyosabb az érintett régióban, az építésre váró polgárok és a befektetni szándékozó cégek a tettekre várnak. Az építésre kijelölt autóút több szakaszán rendeződtek a nyomvonalviták, a környezetvédelmi hatóság megadta az engedélyt, a tűzszerészek és a régészek is elvégezték munkájukat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.