Az utakat és a hidat – az M3-ast és az M7-est tavaly óta használják az autósok – első osztályú minőségben adták át. Valamennyi beruházás az Általános Mérnöki Iroda (ÁMI) Kft. felügyelete mellett zajlott. A sztrádaberuházásokon a mérnökcégek felelnek a teljes körű lebonyolításért, a tervekért és a minőségért. Szakértők meglepőnek tartják, hogy az eddig végzett szakmai munka ellenére a Medgyessy-kormány hivatalba lépése óta a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. által meghirdetett tendereken az ÁMI-t nem hívták meg a közbeszerzési eljárások tárgyalási fordulóira.
Ezenkívül a Széchenyi Plusz- projektekre vonatkozó szerződéseket az NA Rt. korábban felbontotta. Információink szerint az M70-es autóút és az M7-es autópálya Becsehely–Letenye közötti szakaszának mérnöki munkálataira kiírt pályázaton az ÁMI-nál huszonöt százalékkal magasabb árat kínáló Utiber Kft. ajánlatát fogadta el az NA Rt. Ismert ugyanakkor, hogy az Utiber a Horn-kormány alatt jutott jelentős megbízásokhoz.
A patrióta lendületvétel éve volt 2025















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!