Tízmilliárd forintos költségvetést tart szükségesnek jövőre a Magyar Turizmus (MT) Rt., amelyből a működésre kétmilliárd forintot fordítanának, a fennmaradó nyolcmilliárd forintot pedig marketingcélokra költenék – közölte a marketingszervezet.
Elképzeléseik szerint tájak helyett emberek kerülnének a Magyarországot népszerűsítő reklámok középpontjába. Néhány hónappal ezelőtt a washingtoni magyar nagykövetségen tartott rendezvényen, amelyen személyesen vett részt Tony Curtis magyar származású amerikai filmszínész, a nagykövet felvetette, hogy az MT Rt. a filmcsillaggal közös reklámot készítsen. Tony Curtis a felvetésre pozitívan reagált. Így az MT Rt. Tony Curtisszel egy 30 másodperces, egy 2-3 perces és egy 8-10 perces reklámfilmet szeretne forgatni. A felvétel időpontja várhatóan októberben lesz, amikor a sztár Magyarországra látogat, bár a részletekről egyelőre még tárgyalnak. A nagyobb televíziós csatornákon bemutatott, ehhez hasonló akciók sugárzási díja 160 millió forint volt.
Felmerült az a lehetőség is, hogy amennyiben Baumgartner Zsoltot szerződtetik és állandó Forma–1-es pilóta lesz, akkor a Magyar Turizmus Rt. az autóversenyzőt is felkérné Magyarország népszerűsítésére.

Ez nem ellenzék, hanem vírus, amit le kell gyűrni