Budapest a promóció központjában

Hunyor Erna
2003. 09. 24. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Budapest ugyan kiemelt termékcsoportként szerepel a Magyar Turizmus (MT) Rt. 2004. évi marketingtervében, de ahhoz, hogy az ország turisztikai bevételeinek több mint 50 százalékát adó Budapest megkapja a turisztikai promócióban a világvárosnak kijáró legoptimálisabb lehetőséget, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium turisztikai hivatalának, a fővárosnak és a Magyar Turizmus Rt.-nek szorosan együtt kell működnie. Ezért közös promóció kell, hogy egymást erősítő folyamatok induljanak el – szögezte le a Budapest–Közép-Dunavidéki regionális idegenforgalmi bizottság.

Javasolják: a 2004. évi promóció központja a Duna folyó legyen, olyan eseményekkel, amelyek nagy tömegeket vonzanak. A szakemberek úgy vélik: meg kell teremteni annak feltételeit, hogy az összes, Budapesten működő tourinformiroda egységes szakmai irányítás alatt működjön. Budapesten és vonzáskörzetében növelni kell a belföldi turisták és látogatók számát.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.