Budapest ugyan kiemelt termékcsoportként szerepel a Magyar Turizmus (MT) Rt. 2004. évi marketingtervében, de ahhoz, hogy az ország turisztikai bevételeinek több mint 50 százalékát adó Budapest megkapja a turisztikai promócióban a világvárosnak kijáró legoptimálisabb lehetőséget, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium turisztikai hivatalának, a fővárosnak és a Magyar Turizmus Rt.-nek szorosan együtt kell működnie. Ezért közös promóció kell, hogy egymást erősítő folyamatok induljanak el – szögezte le a Budapest–Közép-Dunavidéki regionális idegenforgalmi bizottság.
Javasolják: a 2004. évi promóció központja a Duna folyó legyen, olyan eseményekkel, amelyek nagy tömegeket vonzanak. A szakemberek úgy vélik: meg kell teremteni annak feltételeit, hogy az összes, Budapesten működő tourinformiroda egységes szakmai irányítás alatt működjön. Budapesten és vonzáskörzetében növelni kell a belföldi turisták és látogatók számát.
Orbán Viktor: Árad a sajtó! + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!