Vadonatúj dizájnnyelv és még tökéletesebb minőség – dióhéjban így foglalható össze a Lexus megújulási programjának lényege. Az LF-C esetében inkább a külcsín a lényeg, olyannyira, hogy a hajtásláncról nem is állnak rendelkezésünkre különösebb adatok. A kupéfantázia a márka klasszikus elrendezését kapta: nagy teljesítményű DOHC V8-as blokk hatfokozatú szekvenciális automatikus váltóművel és hátsókerék-meghajtással. Az erőfolyam 21 collos felnikre szerelt 285 mm széles abroncsokon át jut az aszfaltra, az első kerekek egy árnyalattal szerényebb – 245/35 ZR20 – kivitelűek.
Az autó közel 2,8 méteres tengelytávja hajszál híján 13 centivel nagyobb, mint a jelenlegi IS-családé, ami bőséges helyet ígér az utasoknak. Az utódvízió hasmagassága több mint 5 centivel csökkent, és elméletileg vállban is tágas teret kínál, hiszen 127 mm-rel toldották meg szélességét. Nehéz megmondani, hol kezdődnek a széles kerékdobok és hol végződik az oldalfal, az övvonalat pedig a biztonság kedvéért két ellentétesen emelkedő ív rajzolja ki.
Az izgalmas fény-árnyék játékot a hasonlóképpen elkeskenyedő, félholdat idéző tetővonal koronázza meg. A leheletvékony tetőkeret a roadsterek minimál-megoldását idézi, ugyanakkor egyes szegmensei négy különféle állásban rögzíthetők, így aztán a 4,5 méteres kupéból néhány másodperc alatt szélvédett targát, négyüléses kabriót vagy kétszemélyes speedstert varázsolhat a tulajdonos. Az apró ízekre bontható tető hihetetlenül kis helyet foglal, így várhatóan a meg nem határozott méretű csomagtartó kapacitását sem csökkenti túlzott mértékben.
Persze az utastér sem kaphatott hétköznapi kialakítást. A különálló ülések formáját kecses talpas poharak inspirálták, s a műszerfal is inkább az elegánsan futurisztikusba hajlik: a kezelőszervek a többrétegű, átlátszó középkonzol felülete alá kerültek, a kormányoszlopra szerelt, ugyancsak átlátszó sebesség- és fordulatszámmérő mutatói pedig nem a műszeregységek középpontjában, hanem kerületükön gyökeredznek. A high-tech látványt persze megfelelő műszaki tartalommal is megtámogatta a Lexus: a sebességváltó a kormánykerékről vezérelhető, az autó irányítását pedig a szokásos mechanikus kapcsolatokat nélkülöző, elektronikus kormányműre bízták.

Kiderült, ki lehetett az ukrán kémbotrányban érintett magas rangú magyar katonai vezető